Į bendrą platformą susijungė remonto paslaugų startuoliai – „PortalPRO“ ir „GETFIX“. Per 2.000 meistrų sujungusi platforma veiks „PortalPRO“ prekės ženklu.
„PortalPRO“ prisijungę klientai nurodo reikalingus atlikti darbus ir viena užklausa kreipiasi į visus e. platformos meistrus, kuri pateikia pasiūlymus. Meistrai atlieka pačius įvairiausius remonto darbus – nuo smulkiausių, pavyzdžiui, maišytuvo tvirtinimas iki šildymo sistemų diegimo.
„Susijungimas su „GetFix“ leis mums ne tik patobulinti paslaugas ir pagreitinti darbų procesą. Padvigubinsime savo kvalifikuotų meistrų pajėgas, tad nuo šiol vienoje e. platformoje, vienoje vietoje, bus galima rasti 2.000 skirtingų meistrų. Taigi, visų pirma laimės klientai“, – pranešime spaudai cituojamas Dalius Šimaitis, „PortalPRO“ vadovas.
„PortalPRO“ platformos meistrai nuo veiklos pradžios atliko per 67.000 darbų, 2021 m. darbų atlikta už 7,2 mln. Eur, 2020 m. – už 6,3 mln. Eur. „„GETFIX“ yra įgyvendinusi 12.000 užsakymų, kuriuos pateikė per 10.000 verslo ir privačių klientų, pernai startuolis atliko darbų už 384.000 Eur.
„Pasiūlę daugiau užsakymų meistrams, didiname tiek jų įsitraukimą, tiek konkurenciją. Tampame didžiausia Lietuvos e. platforma, siūlanti kvalifikuotų meistrų paslaugas įvairiausiems remonto darbams. Ir nežadame sustoti – toliau auginsime tiek meistrų būrį, tiek aptarnaujamų šalies miestų geografiją“, – teigia Emilis Markulis, vienas iš „GETFIX“ įkūrėjų.
„PortalPRO“ nurodo, kad daugiau platformos meistrų leis greičiau pateikti klientams pasiūlymą. Iki šiol nuo užsakymo pateikimo iki pasiūlymo užtrukdavo nuo pusvalandžio iki kelių valandų.
Remonto paslaugas gyventojams ir komerciniams objektams teikianti „PortalPRO“ veikia Lietuvoje, Lenkijoje ir Ispanijoje. Nuo 2019 m. į platformą investuota per 1 mln. Eur, investicijos į „GETFIX“ per dvejus metus sudaro apie 100.000 Eur.
Kaip nurodoma pranešime, startuoliai sujungs skirtingų remonto darbų įvairiuose objektuose patirtį. „PortalPRO“ specializavosi stambesniuose statybos, elektros ir santechnikos darbuose, o „GETFIX“ stiprybė – smulkesnių darbų, tokių, kaip buitinės technikos montavimas ir pajungimas, baldų surinkimas.
„GETFIX“ turi sukaupusi patirties su privačiais klientais, su kuriais „PortalPRO“ pradėjo dirbti 2021 m. pabaigoje, o veiklą pradėjo nuo verslo segmento.
„PortalPRO“ platforma yra sukurta meistrų – nuo pat pirmųjų žingsnių daugiausia dėmesio skyrėme procesams ir paslaugų kokybei. Iš „GETFIX“ perimsime ypač naudingą patirtį, kurią ši įmonė sukaupė vystydama IT sprendimus ir klientų aptarnavimą“, – nurodo D. Šimaitis.
Nurodoma, kad siekiant užtikrinti paslaugų kokybę, iš besikreipiančių meistrų dėl griežtų platformos kriterijų atrenkama tik penktadalis.