fbpx

Meistro sistemos naudojimosi instrukcija

Programėlės atsisiuntimo nuoroda (Android): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.getfix.app

1.       REGISTRACIJA
Suvedus prisijungimo duomenis ir prisijungus prie aplikacijos rekomenduojame iš karto suvesti visus reikalingus duomenis meniu skiltyje „Profilis“:

Rekomenduojame:

  • Įsikelkite kiek galima aiškesnę savo profilio nuotrauką (patartina veido nuotrauka);
  • Trumpai aprašykite, kodėl klientas turėtų rinktis būtent Jus, jo pateiktam užsakymui atlikti. Būkite glausti, bet informatyvūs.
  • Įkelkite atliktų darbų nuotraukas.
2.       UŽSAKYMŲ VALDYMAS
  1. Suvedus duomenis „Profilis“ skiltyje iš meniu pasirinkite „Aktyvūs užsakymai“ skiltį.
  2. “Aktyvūs užsakymai” skiltyje pateikiami šiuo metu galimi užsakymai. Išsamesnis darbo aprašymas pateikiamas nuspaudus ant užsakymo. Užsakovo kontaktai gaunate, kai Užsakovas pasirenka Jus.

Užsakymo tipai:

  • SKUBUS – pirmas aplikavęs meistras yra priskiriamas užduočiai atlikti;
  • Sutartinis– gali aplikuoti keli meistrai, o klientas pasirenka iš aplikavusių meistrų.
2.1. VALANDINIS UŽSAKYMAS
Nuspaudę ant „Užsakymo detalės“ išskleidžiama papildoma užsakymo informacija.

Jei užsakymas Jums tinkamas, pasirinkite savo val. įkainį ir pateikite pasiūlymą.

Pastabos: patartina ilgai nedvejoti, nes užsakymas aktyvus būną 72 val. ir per tą laiką Užsakovas gali pasirinkti kitą meistrą, kuris bus anksčiau aplikavęs atlikti užduotį.

Atminkite, kad prie Jūsų įkainio įskaičiuojamas 10 Eurų atvykimo mokestis, tad to vertinti savo valandiniame įkainyje jau nebereikia.

2.2. FIKSUOTOS SUMOS UŽSAKYMAS
Fiksuotos sumos užsakymai taikomi užsakymams, kurių trukmė yra virš 8 val.

Pateikiant užsakymą būtina nurodyti savo darbų kainos biudžetą, pagal pateiktas kliento „Užsakymo detales“.

Taip pat, būtina nurodyti ir darbų įvykdymo terminą (datą), iki kurio darbus galite atlikti.

Rekomenduojame įsivertinti, darbų kainą, kadangi vėliau sumos keisti negalėsite.

3.       UŽSAKYMO VYKDYMAS
Visus priimtus užsakymus Jūs galite matyti skiltyje „Priimti užsakymai“.

Klientui pasirinkus Jus atlikti užduotį, Jūs gausite pranešimą į telefone įdiegtą programėlę. Kliento kontaktainiai duomenys pateikiami išskleidus „Užsakymo detalės“. Būtina su Užsakovu susisiekti per 1 val. po Jūsų priskyrimo užduočiai ir susiderinti tikslų atvykimo laiką.

  1. Atvykus į vietą, pasirinkite atliekamą užsakymą ir nuspauskite „Pradėti užsakymą“.
  2. Jei reikia vykti į parduotuvę, nes klientas neturi reikiamų medžiagų, nuspauskite mygtuką „Parduotuvė“ ir klientas papildomais apmokęstinamas 10 Eurų. (nuspaudus šį mygtuką, laikmatis yra sustabdomas ir turi būti atnaujinamas laiko skaičiavimas grįžus)
  3. Jei reikalinga pertraukia, nuspauskite mygtuką „Sustabdyti laiką“.
  4. Jei reikia laikmatį paleisti nuo pradžių, spauskite mygtuką .
  5. Baigus darbą nuspauskite „Baigti užsakymą“.
Nuspaudus mygtuką „Baigti užsakymą“ programėlė paskaičiuoja, kiek klientas turi su Jumis atsiskaityti.

Pasirinkite kliento pageidaujamą atsiskaitymo būdą: „Grynieji“ arba „Mokėti internetu“:

  • „Grynieji“- nuspaudus šį mygtuką, atsiranda parašo laukas, kuriame turi klientas pasirašyti, kad darbai atlikti tvarkingai ir priekaištų nėra. Klientas apmoka Jums tiesiogiai.
  • „Mokėti internetu“- nuspaudus šį mygtuką, kliento el. paštu atkeliauja mokėjimo nuorodą su nurodyta suma. Taip pat, klientas gali apmokėti ir prisijungęs prie savo GETFIX paskyros.

Rekomenduojame neišvykti iš kliento, kol jis neatliko mokėjimo. Apie apmokėjimo atlikimą Jūs matysite prie užsakymo duomenų. Bus aktyvus 5 punktas “Patvirtintas baigimas”.

Kliento apmokėjimas atkeliauja į GETFIX sąskaitą ir savaitės pabaigoje pinigai, atskaičiavus komisinį, pasiekia Jūsų sąskaitą.

 

Papildoma informacija suteikiama: